Publicerat December 11, 201015 yr Att man inte verkar använda sig av stavningskontroll på Vapentidningen är ganska uppenbart mtp att det förekommer fel i nästan varenda artikel. I testen av Sightron-sikten i sista numret blev det dock extra komiskt Många kan nog tycka att användningsområdet för ett kukarsikte med 50x förstoring är litet men eftersom det är en variabel kikare med ett försvarbart pris är den mycket lättare att gömma undan på kreditkortet...
Publicerat December 11, 201015 yr Hahahaha!!! Epic fail Behöver man 50 ggr förstoring på en kikare avsedd för just det så har man banne mig liten...
Publicerat December 11, 201015 yr Det måste vara ett spnt som används på flygplatser va? När kom det numret ut? Måste löpa och köpa... Har försökt övertyga damerna här hemma om att en prenumeration vore en bra julklapp...
Publicerat December 11, 201015 yr Det måste vara ett spnt som används på flygplatser va? När kom det numret ut? Måste löpa och köpa... Har försökt övertyga damerna här hemma om att en prenumeration vore en bra julklapp... Akta dej nu kroken, hon kanske säger att hon behöver det siktet..
Publicerat December 11, 201015 yr Akta dej nu kroken, hon kanske säger att hon behöver det siktet.. Ingen fara, jag har en massa penisförlängare för att kompensera det - så hoär nöjd
Publicerat December 11, 201015 yr Ingen fara, jag har en massa penisförlängare för att kompensera det - så hoär nöjd Ja men om det handlar om en strap-on då?