Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Inspiration till Hösten som kommer (film)

Featured Replies

Publicerat

man blir ganska sugen ;D

Publicerat

Ååååhhhhh.....man får ju abstinens av det här.!!

Ja, nu längtar man duktigt till älgjakten iaf!!! Bra sida....

Publicerat

ÅÅHHH vad jakt lusten ökar!!!!!!! ;D ;D

Publicerat

Den andjakten skulle man varit med på :D :D

Publicerat
:o :o :o
Publicerat

USA... >:(

Publicerat
  • Författare
USA... >:(

??? ??? ???....que?...vad?

Mvh Fredde

Publicerat

Om man ända hade fått börja jaga när man var 6 år :P

Publicerat

Jag tyckte det såg ganska så bra ut med tanke på att killen bara va 6 bast  :o:P

Men visst man kan ju ifrågasätta om man värkligen ska ta ut barnen så dom får skjuta när dom bara är 6-år.

Men japp det tycker jag absolut att man ska. kanske inte just skjuta på djur precis första gången dom skjuter men kanske efter sådär en 1000skott med en 222rem eller så då hade inte jag vatt skraj att släpa ut en sånn unge som han i skogen (sitta gämte mig)

MVH/Jocke

Publicerat
  • Författare
Jag tyckte det såg ganska så bra ut med tanke på att killen bara va 6 bast  :o:P

kanske inte just skjuta på djur precis första gången dom skjuter men kanske efter sådär en 1000skott med en 222rem

MVH/Jocke

Han skjöt faktiskt med en .223 :D...du var nära i gissningen(?) ;)....

Jag tycker att killen trots sin ringa ålder verkar vara en riktigt vass skytt. Verkar vara populärt i USA att låta Barnen vara med och jaga från väldigt tidig ålder...kanske nått vi borde anamma i sverige...vi gnäller ju trots allt om att föryngringen i den svenska jägarekåren är dålig :-...men det är vad jag tycker...

Mvh Fredde

Publicerat

Jag har fått följa med från drygt 5års ålder och innan jag var 10år hade nog en eller annan ripa fått sätta livet till.. Vid 12års ålder fick jag börja skjuta hagel för första gången och sen dess har man blivit inbiten jaktfantast  ;D

Tycker absolut ska skola sina barn vid jakt, fiske och vildmarksliv redan vid unga år, tycker nästan det är skrämmande att dom flesta ungdommar knappt kan tälja en grillpinne och ännu mindre göra eld utan en 20 litersdunk bensin  ???

Publicerat
  • Författare
ännu mindre göra eld utan en 20 litersdunk bensin  ???

VA!...kan man göra eld utan bensin!! :o.... ;) :-*

Fick börja följa med å jaga när jag var drygt 3 år, främst då sjöfågel och rådjur...och sen dess har det "knallat på"...

Mvh Fredde

Publicerat

Måste säga att jag är mkt imponerad av denna 6-åring (om det nu var han som sköt). Jag fick testa Morfars gamla side by side kal 12 när jag var 12 år, och brorsan som då var 18 var med ;D...skjut du sa han - och så gjorde jag. Han kastade upp en snöboll i luften och jag försökte pricka. Blåbom och en rekyl som jag INTE var beredd på blev resultatet. Kändes som axeln for 2 dm bakåt och sen i läge igen (det var väl si så där med anläggningen ;D) men skoj var de!!

Ja - därför är jag impad över denna 6-åring som sköt så bra!

Bra filmer fredde! Du får en dock att längta än mer till bäverjakten i vår, jag har tyvärr ingen jakt innan dess. Är ju ändå 23 mil enkel resa till jaktmarken. Men i början av maj sätter jag plant och jagar för fullt!!