Publicerat December 11, 201015 yr Jag har precis gjort färdigt en necker, lindad med orange paracord. Stålet är blästrat 3,5 mm tjockt AEB-L och hela kniven är 110 mm lågnt. Seved Pris 400:- Det är med frakt.
Publicerat December 18, 201015 yr Inte den typen av kniv som faller mig i smaken, men lite häftig är den ju... Hur kommer det sig att kniven inte faller ur slidan när öppningen är neråt?
Publicerat December 18, 201015 yr Författare Ja sådana här knivar gillar inte alla he he dom är väl lite extrema. Slidan är gjord i kydex en slags plast som sluter sej runt bladet och fjädrar lite, så kniven sitter hårt fast men går att dra ur. Seved
Publicerat December 19, 201015 yr Ja sådana här knivar gillar inte alla he he dom är väl lite extrema. Slidan är gjord i kydex en slags plast som sluter sej runt bladet och fjädrar lite, så kniven sitter hårt fast men går att dra ur. Seved Praktiskt!
Publicerat December 19, 201015 yr Författare Praktiskt! Japp kydex är rätt praktiskt och hygieniskt, men kanske inte så snyggt alla gånger. Nackdelen är att det repar bladet lite. Seved
Publicerat December 19, 201015 yr Är det en brukskniv så spelar väl kanske lite repor inte så stor roll... Ska den på utställning för bedömning blir det annan femma... Och hur ofta har man en kniv på utställning för bedömning? Jag bara undrar...
Publicerat December 19, 201015 yr Författare Är det en brukskniv så spelar väl kanske lite repor inte så stor roll... Ska den på utställning för bedömning blir det annan femma... Och hur ofta har man en kniv på utställning för bedömning? Jag bara undrar... Ja huvet på spiken där . Det är bara att jag gillar läder bäst. Men det är väl hur man har vant sej. Seved