Publicerat December 12, 201015 yr Ja då har vi bytt till "nya" versionen nu då, lite nytt utseende men det mesta hittar ni på samma ställe som förut. Dock finns det en hel del nytt godis i denna version. Vi har inte slagit på alla funktioner ännu (och vet inte om vi kommer att göra det heller) utan vi "sätter" detta först och sedan smyger vi på med nyheterna vartefter. TapaTalk är dock igång, jag vet att det är många som väntat på detta. //Niclas
Publicerat December 12, 201015 yr Får inte visa nya inlägg att fungera. Vare sig från telefon eller datorn Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Får inte visa nya inlägg att fungera. Vare sig från telefon eller datorn Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Nä jag märkte det själv alldeles nyss, tittar på det i morgon. //Niclas
Publicerat December 13, 201015 yr Nä jag märkte det själv alldeles nyss, tittar på det i morgon. //Niclas Vad ska jag göra hela natten då?? Andreas
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Får inte visa nya inlägg att fungera. Vare sig från telefon eller datorn Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Fixat!! //Niclas
Publicerat December 13, 201015 yr Vore du inte en karl skulle jag pussa dig ;-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Vore du inte en karl skulle jag pussa dig ;-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Öhhh, tack men nej tack!! //Niclas