Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Samordnare

Featured Replies

Publicerat

Hej

Vem avgör hur stort område en samordnare ska ansvar för när det gäller viltolyckorna. Tycker det vore bättre om man hade mindre områden än vad vi har idag. Man kunde ha mer koll på hur det funkar för de olika kontaktmännen och eftersöksekipagen och jag tror betydligt flera duktiga ekipage skulle gå att få med i organisationen.

Nu vet jag inte hur stora områden som är vanliga i övriga Sverige men här har samordnaren hand om kretsen som i sin tur är uppdelad i tre områden. Tanken var att varje område kunde ha en samordnare som kunde administrera och ha insyn i databasen för viltolyckor.

MB

Publicerat

Det är ytterst de Länsansvariga som avgör. Att vi baserar det på våra Jaktvårdskretsar är enbart av praktiska skäl då det är den minste enhet vi administrerar. Det är nog betydligt vanligare att man vill ha flera kretsar under samma samordnare än det du föreslår men hittar ni folket så ser jag inga formella hinder. Det är dock inte alltid soppan blir bättre av fler kockar, särskilt inte när en databas ska hanteras...

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.