Publicerat Februari 18, 200620 yr Var ute idag med Gold Team och sköt in ripbössan. Jörgen med sin BRNO .22 Magnum.
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare Hur gick det då? Så här såg det ut efter tre skott med min Ruger .22 WMR 8)
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare Sen for vi och avslutatde med lite live skytte. Mest apelsiner och äpplen fick sina fiskar varma. ;D
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare OBS! Det var redan nedskräpat på detta stället när vi kom... (Så här såg det ut innan vi började..)
Publicerat Februari 18, 200620 yr Ruger....klockrent 8)... Såg ut som om ni haft jättekul med äpplena och apelsinerna ;D Mvh Fredde
Publicerat Februari 18, 200620 yr Med risk att låta lite petig, men känns det inte lite otryggt att inte se vart kulan tar vägen bakom planket? I övrigt, kul med bilder, mera sådant! ;D
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare Med risk att låta lite petig, men känns det inte lite otryggt att inte se vart kulan tar vägen bakom planket?I övrigt, kul med bilder, mera sådant! ;D Men jag vet vad som finns bakom planket... Massor av skog i ett inhägnat område Helt lugnt.
Publicerat Februari 18, 200620 yr OJ!!! Så stora tavlor använder jag bara vid inskjutning på Xtremt långa håll! Luftgevärstavlor med 5 mål e lagom storlek för .22:or. Men ni verkar ju haft kul iaf ;D BARA HOPPAS ATT RIPAN FINNS PÅ PLATS DÅ VI ANLÄNDER! Själv har jag ägnat mig åt att tjära skidor idag! Kan va bra de me