Publicerat December 16, 201015 yr Här kommer kniv nummer 3 av 4 i serien. Tvärsågad ek, mässing, stabbad masur i olika nyanser. Bladet är 1095 stål ca 59 hrc och 8,3 cm långt så det är en händig kniv. Hela kniven är ca 19 cm långt. Ser ut som den har vatten ringar på båda sidorna eller ögon om man förtsätter fantasin :-) Vad tror ni? mvh Kimmo
Publicerat December 16, 201015 yr Författare Tackar Amakulu :-) Visst ja, glömde. Om intresse så går det att få den för 1350 + frakten 40 kronor med höger eller vänster slida. I det priset har jag prutat klart. mvh Kimmo
Publicerat December 16, 201015 yr ARRHHHHH !!!! jag skall genast börja arbeta med frugan . :wub: :wub: :wub: :wub: gad dämn som det heter MVH Eas
Publicerat December 16, 201015 yr Författare Oj oj, här blev det lite snabba bud o rörigt. Medlem Kolja var först med sin Pm till mig så kniven går till honom. mvh Kimmo
Publicerat December 16, 201015 yr Rätt skall vara rätt annars e de fel som det heter Grattis till Kolja MVH Eas
Publicerat December 16, 201015 yr Jag vill bli rik så du bara kan skicka allt till mig allteftersom dom blir klara... Annars får jag sluta gå in här och titta på allt godis du visar upp. Blir så sabla avis på dom som köper dina knivar. men glad för deras skull också. Jag vet ju hur lycklig man blir av att äga en Kimmo Lilja-kniv.
Publicerat December 16, 201015 yr Riktigt snygg kniv Kimmo GRattis Kolja min vän till en riktigt fin kniv :D
Publicerat December 17, 201015 yr Författare Du har PM kolja men vet inte om jag gjort rätt. Kolla dina PM mvh Kimmo
Publicerat December 17, 201015 yr Så vackra knivar du gör, Kimmo! Klart avis på dem som får äga dina alster.
Publicerat December 17, 201015 yr Författare Tack ska ni ha mina vänner. Om jag själv blir så pass ekonomiskt oberoende en vacker dag så ska jag sälja knivarna jag gör åt er för enbart material kostnaden.
Publicerat December 18, 201015 yr Men satan då! Nu missade jag igen! Grattis till den blivande ägaren, och grymt jobb som vanligt Kimmo! /m
Publicerat December 18, 201015 yr Men satan då! Nu missade jag igen! Grattis till den blivande ägaren, och grymt jobb som vanligt Kimmo! /m Den här tråden ska kollas OFTA! Flera gånger per dag så man inte missar något!