Publicerat December 17, 201015 yr Tja! Jag är alltid lite nervös för varg när jag blir inbjuden på Salamarken. Enligt rovobs och vargobs har dom inte varit där sen den 28/11. Vi jagar strax söder om Sala, väster om väg 70. Är det någon som har färsk info om vargarna, snälla ge mig en hint. Om jag har minsta indikation på att dom är i närheten, släpper jag inte min guldklimp. Mvh!/
Publicerat December 17, 201015 yr har oxå mark fast norr om sala. har dock inte hört nått om vargarna. bara jaga på o gå på §28
Publicerat December 17, 201015 yr Författare har oxå mark fast norr om sala. har dock inte hört nått om vargarna. bara jaga på o gå på §28 Tja, hur eländigt det än blir efter en §28, så skulle jag aldrig tveka om min hund var i riskzonen. Problemet är ju att man aldrig hinner dit. Finns det färska obsar tar jag hellre det säkra före det osäkra. Mvh!/
Publicerat December 17, 201015 yr Ring länsstyrelsens vargspårare och hör om dom fått in något obs under veckan söder om sala. Jag skulle dock vara med orolig för lo är varg i salatrakten.