Publicerat December 18, 201015 yr Hm... det ramlade in ett mail om notifications... Vad handlar detta om? Det var visst en vänförfrågan och det är väl trevligt, antar jag, men vad handlar notifications om. Vad ska man ha det till?
Publicerat December 18, 201015 yr Hm... det ramlade in ett mail om notifications... Vad handlar detta om? Det var visst en vänförfrågan och det är väl trevligt, antar jag, men vad handlar notifications om. Vad ska man ha det till? Notifications = händelser, underrättelser... Allså du fick en underrättelse om att du hade en vänförfrågan.. Jag har alltid fått ett mail om att jag hade notificaitions allså PM eller Nya vänner.
Publicerat December 18, 201015 yr Notifications = händelser, underrättelser... Allså du fick en underrättelse om att du hade en vänförfrågan.. Jag har alltid fått ett mail om att jag hade notificaitions allså PM eller Nya vänner. +1 Dock så är det nya lite krångligare än det förra, så lite förståelse har du Shamani.
Publicerat December 18, 201015 yr Författare På de förra versionerna har jag haft sånt avstängt... annars har man en jäkla massa mail hela tiden. Jag är här inne dagligen - oftast - så jag ser ju om det händer något. Hade ingen koll på notifications innan heller, om man säger så. När jag fick PM förut så fick jag upp en liten ruta när PM kom in. Svårt att missa att man hade fått PM då! Hur ska jag ställa in så jag får en blänkare bara här på sidan och inte i min mail?