Publicerat December 18, 201015 yr Hallojs alla glada. fick ett uppdrag av Qvarnhill att göra en knivslida till hans Taxi kniv Och det var ett roligt uppdrag. Önskemålen var en vänster hängd knivslida i natur färg med inte så mycket mönster ( fick iofs göra hur mycket jag ville) men jag försökte hålla den clean med bara en mönster sömnad. nå man kan ju inte göra nått utan kaffe o kaka så blev det färdiga resultatet framsida. och baksida. och lite framifrån. nu väntar jag bara på en leverans av Nordells där jag skall få lite läderfett o smörja in den med för jag tycker den e förbaskat hård.. kanske hjälper det med läderfett eller så gör jag en ny i shaftläder upphängningen skall jag göra om i alla fall. denna var bara med för helhetens skull då jag tog bilderna vad tycker ni ? MVH Eas
Publicerat December 18, 201015 yr Nice! Kan ju inte tekniken alls och trodde att parerskyddet skulle stöka till det en del om man skulle få till en hel slida som går ordentligt upp över skaftet... Tur det finns andra som kan tekniken! Ska bli fint att se den IRL senare!