Publicerat December 19, 201015 yr Hej är ute efter ett nytt sikte. Har kollat på dessa och vill gärna ha synpunkter från er som har erfarenheter av dom eller något annat! Kollar efter kikare i spannet 2-12x50/56 och pris upp till 9000:- och belysta. Mvh Stefan
Publicerat December 22, 201015 yr Författare Blev ett Trijicon 2,5-10x56 med Triangeln. Var iväg igår och klämde och kände å tittade på ett, så jag bestämde mig gör ett sådant. Så det blev en beställning idag.
Publicerat December 22, 201015 yr Blev ett Trijicon 2,5-10x56 med Triangeln. Var iväg igår och klämde och kände å tittade på ett, så jag bestämde mig gör ett sådant. Så det blev en beställning idag. Klokt val! Me love Trijicon! och speciellt med triangeln..mums Mvh Marcus
Publicerat December 29, 201015 yr Författare Då var kikaren hemma, precis varit ute i mörkret å testat och så långt är jag riktigt nöjd. Saknar bara nått att sätta den på. Ska jämföra med Farsgubbens Nightforce senare ikväll eller imorgon.