Publicerat December 20, 201015 yr Hej på er Jag heter P-A Nilsson och har varit intresserad av jakt och fiske sedan 10års åldern. Har haft ett ganska långt uppehåll på jaktsidan pga av problem att hitta jakt i Stockholm och för att jag varit totalt nerkärad i flugfisket.Är intresserad av all jakt, men fågel och rådjurjakt ligger mig extra varmt om hjärtat. Letar nu efter egen mark i sörmland, uppland eller hemma i västergötland där jag är uppväxt. Går trögt men skam den som ger sig. Har ni några frågor så är det bara att shoot.
Publicerat December 20, 201015 yr Författare Tack för era välkommnanden, verkar vara ett bra forum att hänga på. Mvh P-A
Publicerat December 20, 201015 yr Hejsan PA! Kul att se dig här och att jaktlusten har vaknat upp igen! =) Kom ihåg att du har en stående inbjudan på lite harjakt här uppe
Publicerat December 21, 201015 yr Uppehåll? Ok, då får du väl vara hjärtligt välkommen tillbaka till detta eminenta forum, då.
Publicerat December 25, 201015 yr Författare Tack för alla trevliga välkommanden. Har kommit tillbaka till jakten inte till detta forum där jag ju är ny. Mvh P-A
Publicerat December 27, 201015 yr HeHe så en Börje har hittat hit också dä va allt på tiden dä Välkommen hit å ä säker på att du kommer trivas. Mvh Daniel
Publicerat Januari 9, 201115 yr Författare Tack för det välkommnande Börje broder... Gick bra med Jakten föresten, nu är man medlem i nytt jaktlag!! Är så jäkla glad över detta. Mvh P-A