Publicerat December 20, 201015 yr Jag har ju, sedan tidigare forumuppbyggnad, ett login och ett visat namn. Nu är det så att mitt visade namn är mitt riktiga namn, eller var i alla fall till Augusti när jag böt efternamn till min hustrus. Problemet jag har nu är att jag banne mig inte hittar var jag ändrar visat namn? För denna forumdesign/mjukvara verkar ju ha funktionen eftersom den visar namnhistoria (om man bytt visat namn och så) men lille blinde jag hittar banne mig inte VAR Hilfe?
Publicerat December 20, 201015 yr Jag har ju, sedan tidigare forumuppbyggnad, ett login och ett visat namn. Nu är det så att mitt visade namn är mitt riktiga namn, eller var i alla fall till Augusti när jag böt efternamn till min hustrus. Problemet jag har nu är att jag banne mig inte hittar var jag ändrar visat namn? För denna forumdesign/mjukvara verkar ju ha funktionen eftersom den visar namnhistoria (om man bytt visat namn och så) men lille blinde jag hittar banne mig inte VAR Hilfe? Skicka PM till undertecknad så skall vi inte se om forum-tomten kan vara snäll i år