Publicerat December 21, 201015 yr Hej allihopa! Annette heter jag och bor i Timrå! Håller på att läsa nu under vintern och ska försöka ta jägarexamen till våren....mest intresserad av småvilt. Varje ledig stund blir det apporteringträning med hundarna,våra trevliga grannar håller oss med fåglar och harar än så länge. Har tre vuxna hundar varav en som tycker det är kul med jakt och så två tonåringar(8månader) som tiden får utvisa vad det blir av dem. Vad det är för ras...trilla inte av stolen nu bara...det är storpudlar. Till våren får vi även tillökning med en Irländsk varghund! Jag tycker att det är helt underbart att jobba med hundar...så det gäller ju att ha några att träna med Det tränas vilt-och personspår,jaktapportering, rapport, lydnad och sök. Fråga om ni undrar något, om ni undrar om jag är galen så är svaret "lite grann" Mvh Annette
Publicerat December 21, 201015 yr Men vad är det med dessa jyckar? Först körde Dannyboy aka Dptrapper hårt med sin storpudel, tror han spårade och pysslade. Sen reggade någon för någon eller några månader sen, minns f-n inte, när eller vad vederbörande hette och surrade om att denne med jagade med storpudel. Och så du med nu!?! Måste vara rejält mångsidiga rackare det där och japp, dp är hyggligt galen även han så du är i gott sällskap Välkomnmen!
Publicerat December 21, 201015 yr Galen! Tsssss inga bevis Japp storpudel har man haft. Otroligt lättlärda, tuffa, energirika, mångsidiga. Sen hårar de inte heller. Kanonvovve. Kanske blir det en sån till i framtiden. Längst ner i min profil finns en länk till bilder. Där finns det en del på storpudlarna jag haft samt lite arbete med dem. Välkommen hit!
Publicerat December 21, 201015 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Den som reggade sig för någon/några månader sen, som också hade en storpudel, var också en tjej. =) Kommer inte ihåg nickname...
Publicerat December 22, 201015 yr Författare Galen! Tsssss inga bevis Japp storpudel har man haft. Otroligt lättlärda, tuffa, energirika, mångsidiga. Sen hårar de inte heller. Kanonvovve. Kanske blir det en sån till i framtiden. Längst ner i min profil finns en länk till bilder. Där finns det en del på storpudlarna jag haft samt lite arbete med dem. Välkommen hit! Det råkar inte vara Wiggen som är på bild, den vita??
Publicerat December 22, 201015 yr Det är lite blandade bilder. vet inte vilken bild du menar men det är antingen Fabian eller Wiggen. Tidigare år Fabian senare år Wiggen. Tyvärr är båda i himlen nu.
Publicerat December 23, 201015 yr Författare Det är lite blandade bilder. vet inte vilken bild du menar men det är antingen Fabian eller Wiggen. Tidigare år Fabian senare år Wiggen. Tyvärr är båda i himlen nu. Då innebär det att du är sambo med Katrin??? Hälsa isf ifrån Annette med Zamita
Publicerat December 23, 201015 yr Inget konstigt med pudel som apportör dvs om man kan lite om hundar. Dom ÄR ursprungligen vattenapportörer. BTW välkommen hit
Publicerat December 23, 201015 yr Författare Var sambo Numera sammbo med en Emma Världen är liten...men du kanske kan hälsa till henne om du träffar på henne Tack alla för välkomnandet