Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny här

Featured Replies

Publicerat

Hej på Er Alla!

Gled in på ett bananskal till Er sida och blev genast medlem. Själv blir jag en Rookie inom jakt till våren! Går jakt examen här i Överkalix och skjut testen blir inte förrän våren 2011. Dock har "hjärn - tvättning" redan pågått ett tag med bland annat en gubbe här som har jakt erfarenhet på snart 25 år samt galna jakt vänner. Två stövare har vi just nu här hemma- båda inriktade på harjakt. För mig blir det aktuellt med älg,hare-och fågel. Jag frågade min lärare första lektionen om vad han anser är rätt att gå efter (han hade själv 45 års erfarenhet) By the book eller.......? Han gav mig en blick,ett leende och en blink....det sa det mesta ...lol.

Det skall bli kul iallafall att börja jaga nästa höst.

Ewa

Publicerat

Hej och Välkommen till detta eminenta forum :)

Publicerat

Välkommen :)

Publicerat

Välkommen hit ;)

Publicerat

då måste du ju känna Hans Eliasson från överkalix, han jagar mycket hare fast med beagle :)

Publicerat

Välkommen hit!

Publicerat

Välkommen

Publicerat

vem är det du har i jägar examen?

Publicerat

Bruttor tycker vi om här. Välkommem

Publicerat

välkommen hit.. du är med i rätt forum,,

Publicerat

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

Säg mig... glasen på din avatar, har du graverat dom själv? Lägg gärna in bilder på sånt du gjort under "Hantverk" :)

Publicerat

Varmt välkommen hit. Här kommer du att trivas ^_^

Alltid roligt med jagande kvinnor. Jakt är en livsstil oavsett kön.

Det värmer i jägarhjärtat varje gång jag ser en kvinna bli medlem!

:)

Publicerat

Välkommen hit

Publicerat

Hej och välkommen hit :)

MVH

Eas

Publicerat

Hej på Er Alla!

Gled in på ett bananskal till Er sida och blev genast medlem. Själv blir jag en Rookie inom jakt till våren! Går jakt examen här i Överkalix och skjut testen blir inte förrän våren 2011. Dock har "hjärn - tvättning" redan pågått ett tag med bland annat en gubbe här som har jakt erfarenhet på snart 25 år samt galna jakt vänner. Två stövare har vi just nu här hemma- båda inriktade på harjakt. För mig blir det aktuellt med älg,hare-och fågel. Jag frågade min lärare första lektionen om vad han anser är rätt att gå efter (han hade själv 45 års erfarenhet) By the book eller.......? Han gav mig en blick,ett leende och en blink....det sa det mesta ...lol.

Det skall bli kul iallafall att börja jaga nästa höst.

Ewa

Hej och välkommen!

Publicerat
  • Författare

då måste du ju känna Hans Eliasson från överkalix, han jagar mycket hare fast med beagle :)

Ah, Ingen jag känner igen - bott i Överkalix bara sen 1 juli i år men säkerligen känner dem redan apan så att säga. Nä har inte hört att någon Hans med Beagle jagar här .....men av ren nyfikenhet skall jag snoka fram vem detta kan vara.....en person känner jag dock till med Beagles är i Gyljen kan det vara han mån tro!??

Publicerat
  • Författare

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

Säg mig... glasen på din avatar, har du graverat dom själv? Lägg gärna in bilder på sånt du gjort under "Hantverk" :)

Jojomen allt med graveringen är det jag som har gjort!

Publicerat
  • Författare

Varmt välkommen hit. Här kommer du att trivas ^_^

Alltid roligt med jagande kvinnor. Jakt är en livsstil oavsett kön.

Det värmer i jägarhjärtat varje gång jag ser en kvinna bli medlem!

:)

TACKAR

LOL jomenvisst eller hur......mindre grabbsnack i skogen då...hahaha visst visst.....

Livstil ? Jo det är mer än sant det där.....Nu börjar gubbarna hjärntvätta mig här om vilken hund jag ABSOLUT måste ha som egen jakthund. Stövare säger den andra...Gråhund den tredje...Och jag vill inte ha nån av dem....den ene tokig ras den andra tråkig.....nä jag skall suga lite mer på det där innan jag bestämmer mig....

Publicerat

Hej & välkommen hit!:D

5 mil söder om Ökx och jagar i Bondersbyn.:D

Publicerat

Ah, Ingen jag känner igen - bott i Överkalix bara sen 1 juli i år men säkerligen känner dem redan apan så att säga. Nä har inte hört att någon Hans med Beagle jagar här .....men av ren nyfikenhet skall jag snoka fram vem detta kan vara.....en person känner jag dock till med Beagles är i Gyljen kan det vara han mån tro!??

Jajamensan det är han jag tänker på! gyljen, överkalix.. its all the same :)

Publicerat
  • Författare

Jajamensan det är han jag tänker på! gyljen, överkalix.. its all the same :)

ah ok. nej personligen känner jag honom inte men hans fru och jag hade lite affärer i somras.... de har ju ett företag ihop tror jag....

Men då vet jag

Publicerat
  • Författare

Hej & välkommen hit!:D

5 mil söder om Ökx och jagar i Bondersbyn.:D

Tackar

Publicerat

Välkommen :D

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Välkommen