Publicerat December 22, 201015 yr Söker efter uppfödare som endast sysslar med grytjakt. Någon som har några tips?
Publicerat December 22, 201015 yr Söker efter uppfödare som endast sysslar med grytjakt. Någon som har några tips? Det här ska bli spännande : ) Någon speciell ras du är ute efter? /Micke
Publicerat December 22, 201015 yr Författare Det här ska bli spännande : ) Någon speciell ras du är ute efter? /Micke Nej ras har ingen betydelse.
Publicerat December 22, 201015 yr Sveriges säkraste kort är nog Radagast kennel,annars finns juh några parningar som ser lovande ut har man hört
Publicerat December 22, 201015 yr Författare Sveriges säkraste kort är nog Radagast kennel,annars finns juh några parningar som ser lovande ut har man hört Parsson antar jag .
Publicerat December 22, 201015 yr Författare Jepp Parsson var det:). Det fanns ju en hel del bekanta ansikten på deras hemsida.
Publicerat December 22, 201015 yr Jepp Parsson var det:). Det fanns ju en hel del bekanta ansikten på deras hemsida. Kiolla leidas russells också vi tog en valp därifrån nu i sommar och den ser ut att kunna bli okey bara sju månader ännu och inte provad annars så har vi en lite uppfödning också men det dröjer innan denna tiken blir parad.....
Publicerat December 30, 201015 yr Leida's har en kull nu efter min hane - se egen tråd Kikade in på www.jaktinorden.com Såg att ni har hundar från Lennart & Mia, dom träffade jag senast i somras i Finland.
Publicerat December 31, 201015 yr Författare Stort tack för alla svar. Det har löst sig nu . Madofi, jo vi har hundar från bjärvarnas. Super seriösa uppfödare, som får fram mycket duktiga hundar.