Publicerat Februari 20, 200620 yr Hej, Jag heter Per-Johan och har varit gäst några veckor. När nu mina vänner hetsat mig att börja jaga så köpte jag böckerna för 3 veckor sedan och har nu skrivit och skjutit mina prov. Naturligtvis har jag nu köpt både skåp och vapen och inser att "verktygen" är viktiga. Längtar ut i skogen och letar febrilt efter trevlig jakt med vana jägare som kan lära mig kulturen. Har fiskat många år och har många vänner i USA och på många andra platser runt jorden som jag besöker vaje år. Flera av dem jagar intensivt så jag hoppas på jakt även där. Vill tacka alla för en fantastiskt trevlig site, den håller hög klass och är ytterst lärorik. Tonen är inbjudande och vänlig.
Publicerat Februari 20, 200620 yr Hej och välkommen. Här finns nog många kamrater som kan ta med dig ut i skogen. Bara att höra av dig.
Publicerat Februari 20, 200620 yr Hej & Välkommen trevligt med nybörjare med hoppas du kan få svar på frågor mm
Publicerat Februari 20, 200620 yr Välkommen, du kommer lära dig mycket här!! :) Kul att vi blir fler....