Publicerat December 25, 201015 yr Har nu i några dagar inte kunnat få upp nya svar i dom aktuella trådarna. Trots att jag själv skrivit ett inlägg finns inget nytt innehåll ??????????
Publicerat December 25, 201015 yr Har nu i några dagar inte kunnat få upp nya svar i dom aktuella trådarna. Trots att jag själv skrivit ett inlägg finns inget nytt innehåll ?????????? Det har hänt mig en gång också. Jag hade 4 nya svar på nästan en hel dag. Lite knepigt det där.
Publicerat December 26, 201015 yr Samma här... och det står dessutom att jag har varit inloggad vid tider då jag inte ens har haft datorn igång så nån får gärna kolla så jag kommer från samma IP-adress
Publicerat December 26, 201015 yr Samma här... och det står dessutom att jag har varit inloggad vid tider då jag inte ens har haft datorn igång så nån får gärna kolla så jag kommer från samma IP-adress Förut vaqr jag inloggad så länge jag inte loggade ut - oavsett om jag inte var inne på något dygn. Nu blir jag utloggad om jag glömmer att jag inte kan kryssa bort en bild... dvs jag stänger ner hela sidan.
Publicerat December 26, 201015 yr Förut vaqr jag inloggad så länge jag inte loggade ut - oavsett om jag inte var inne på något dygn. Nu blir jag utloggad om jag glömmer att jag inte kan kryssa bort en bild... dvs jag stänger ner hela sidan. Det har inget med forumets mjukvara att göra, det är din browser. Jag vet inte hur din browser är konfigurerad att hantera cookies eller internt hantera inloggningar...