Publicerat December 25, 201015 yr Hej alla glada jägartokar där ute! Var så jag skulle ut på toppfågeljakt där allt sket sig, hitta ej kikarn, sov över etc . Mitt i denna kaos lyckades jag dra av/ha sönder bindningen till mina vita blixten... Någon som vet vart man finner bindningar och sånt till dessa skidor? För vill komma ut och få chansen på min första fågel någon gång. Plumsa snö och utan kikare är Inge rolig toppjakten vid -24 så vill åtminstående ha skidor, kikarn löst sig redan.
Publicerat December 25, 201015 yr Bästa tipset är att byta bindning! inte helt lätt att hitta och det finns bättre, jag har ett par uppsättningar inoljade och klara men de behöver jag själv, kan kolla i mitten av nästa månad om jag kan få fram fler. Hälsningar Pertan
Publicerat December 25, 201015 yr Du kan allitd kolla återvinningsmarknaden eller vad ni har i den stilen, här brukar både det ena och andra dyka upp.
Publicerat December 25, 201015 yr Ring hit dom har reservdelar till vita blixten. http://www.surplus.se/ Mvh.
Publicerat December 25, 201015 yr Ett par nya tegsnäs kabelbindning kostar typ 350 kr på intersport, bytte direkt på mina blixten när jag köpte dom...
Publicerat December 26, 201015 yr Författare Tusen tack! Ska kollas upp... Vill ej läggande för mycket då jag nyss börjat och vill se att de används.