Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stoney point pole cat

Featured Replies

Publicerat

Hade äntligen fått mina benstöd och det var fullmåne ute. Perfekt för lite rävlock tänkte jag. När jag kommer till bilen efter andra passet ser jag att benstödet har spruckit i gummit/plasten alldeles under fästet i leden. Ställde inte ut benen i några extrema vinklar. Kan det vara kylan under -20. Undrar om någon annan har råkat ut för samma sak och om det kan gå att reklamera (köptes av racerback)?

Johan

Publicerat

Självklart ska du reklamera dem.

Jag har 3 st sådanan stöd, som använts i flera år, både sommar och vinter, och i alla möjliga ställningar, och detta utan problem.

Så dina måste ha haft fabrikationsfel helt enkelt, och då ska du ha ett nytt på garantin.

Och Rickard på Racerback brukar vara bra att ha att göra med sägs det, så det går säkert bra.

Publicerat
  • Författare

Då ska jag höra av mig dit i veckan.

Tack för svaret

Johan

Publicerat

Hände mig oxå, fast på rådjurspremiären. Fällde ut stödet och ena benet bara hängde. Det var ca 3-4 gången jag använde stödet. Det var Inga problem att få ny plast detalj, kvitto å plastklykan i ett kuvert.

• 3 weeks later...
Publicerat

Själv använder jag Versa-Pod. Väldigt rejält men tungt och bössan tiltar betänkligt då man bär den i rem över axeln eftersom rembygeln kommer så långt ned..

• 3 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Hej

Jag kontaktade Racerback och dom skrev att det bara var att skicka ner grejorna. Det tog ett tag innan jag fick tummen ur och skickade benstöden. När väl det var gjort tog det bara några dagar så hade jag fått tillbaka dom reparerade.

Verkligen kanon service!

/Johan

Publicerat
:)
Publicerat

Exakt samma sak hände mig i måndags kväll. Satt och lockade på räv (två stycken kom samtidigt lekandes och nosandes på varandra men ändå i hyfsad raskt takt på väg mot mig), Skulle justera mitt Stoney Point stöd (använt 3 ggr) och krasch, ena gummileden gick av :angry: Det var dom rävarna det...

Har dock köpt stödet i USA (Cabelas). Är det någon här som vet om det är internationell garanti på Stoney Point och om jag isf kan skicka in delen plus kvittot till Racerback istället och få tillbaka en ny del?

• 3 weeks later...
Publicerat

Exakt samma sak hände mig i måndags kväll. Satt och lockade på räv (två stycken kom samtidigt lekandes och nosandes på varandra men ändå i hyfsad raskt takt på väg mot mig), Skulle justera mitt Stoney Point stöd (använt 3 ggr) och krasch, ena gummileden gick av :angry: Det var dom rävarna det...

Har dock köpt stödet i USA (Cabelas). Är det någon här som vet om det är internationell garanti på Stoney Point och om jag isf kan skicka in delen plus kvittot till Racerback istället och få tillbaka en ny del?

Jag kan nog svara på den frågan...? :rolleyes:

Tyvärr ingen sån garanti...

• 2 months later...
Publicerat

Jag har ett problem med mina (inköpta på MKjakt i Åkersberga för ca: 1år sedan).

När det är kallt ute (-15) så kan jag inte låsa dem i uppskruvat läge. Någon annan med samma problem?

Publicerat

Jag har ett problem med mina (inköpta på MKjakt i Åkersberga för ca: 1år sedan).

När det är kallt ute (-15) så kan jag inte låsa dem i uppskruvat läge. Någon annan med samma problem?

Nix, har inte hänt på de tre par jag har i alla fall.