Publicerat December 26, 201015 yr Hej alla! Idag var jag och skidade några timmar med 222'an på ryggen. Massor med nysnö = jobbigt = svettades, och döm min förvåning när jag kom till bilen så var det en hel del is på bössan från snö/svett från ryggen... Brukar ha mitt svarta Sakofodral men tänkte jag skulle vara så "vit" som möjligt idag... Har haft ett Swedteam "hardwood snow" vapenfodral men det är inte långt nog att rymma bössan min med ljuddämparen påskruvad.... Någon som sett ett vitt vapenfodral, gärna lite vadderat/stoppat...? Cheers! /Rikard
Publicerat December 26, 201015 yr Hej alla! Idag var jag och skidade några timmar med 222'an på ryggen. Massor med nysnö = jobbigt = svettades, och döm min förvåning när jag kom till bilen så var det en hel del is på bössan från snö/svett från ryggen... Brukar ha mitt svarta Sakofodral men tänkte jag skulle vara så "vit" som möjligt idag... Har haft ett Swedteam "hardwood snow" vapenfodral men det är inte långt nog att rymma bössan min med ljuddämparen påskruvad.... Någon som sett ett vitt vapenfodral, gärna lite vadderat/stoppat...? Cheers! /Rikard ta ett stycke vitt lakarn vik det dubbelt fäst med några få stygn runt det svarta sakofodralet klipp överflödet klart
Publicerat December 26, 201015 yr Författare ta ett stycke vitt lakarn vik det dubbelt fäst med några få stygn runt det svarta sakofodralet klipp överflödet klart Det är ingen dum idé, hittar jag inget köpesfodral ska jag göra så! Thanks! /Rikard
Publicerat December 26, 201015 yr Det är ingen dum idé, hittar jag inget köpesfodral ska jag göra så! Thanks! /Rikard var så lite så antar att du vill ut så fort du bara kan med så det är en snabb temporär lösning bara
Publicerat December 29, 201015 yr Vit Sprayfärg? eller annan färg för den delen? Kanske inte det vackraste, men nog bör det väl bli vitt?