Publicerat Februari 21, 200620 yr Jag är 33år arbetar som projekteringsingenjör på ett Elnätsbolag. Har tidigare arbetat som linjemontör. Bor i ett hus på landet i det fagra Sörmland med frugan och 2 barn, 8 och 6 år. Till frugans stora förtret är jag vansinnigt intresserad av JAKT. Har jagat sen barnsben, hängde alltid med farsan ut när tillfälle gavs. Tillbringar numera all ledig tid (+ lite till enligt frugan :-*) i skog och mark. Jakten är för mig en livsnödvändighet och skulle nog vara klar för psyket om jag inte fick jaga. Som en bieffekt av jaktintresset har jag ochså blivit väldans intresserad av vapen, vill inte påstå att jag är någon expert men jag läser och lär hela tiden. Tycker det är kul med såna här forum där man kan läsa och lära, ställa frågor och få kluriga svar. ??? Var på Robsoft tidigare men fick en länk hit av "Kindbo" (Han har en ruskigt fin pang, för er som inte redan visste! ) så nu är jag såld på detta forum, mycket fin sida tycker jag...återstår att se om stämmningen är bra här. Men det blir väl vad man gör det till. ;D Ha det gott alla vapenbröder! Vildhog!
Publicerat Februari 21, 200620 yr Hej och välkommen, kul att få hit en vapenkunnig medlem! Tack! Kunnig & kunnig....en gör så gott man kan. Vildhog
Publicerat Februari 21, 200620 yr Jag är 33år arbetar som projekteringsingenjör på ett Elnätsbolag. Har tidigare arbetat som linjemontör. Bor i ett hus på landet i det fagra Sörmland med frugan och 2 barn, 8 och 6 år. Till frugans stora förtret är jag vansinnigt intresserad av JAKT. Har jagat sen barnsben, hängde alltid med farsan ut när tillfälle gavs. Tillbringar numera all ledig tid (+ lite till enligt frugan :-*) i skog och mark. Jakten är för mig en livsnödvändighet och skulle nog vara klar för psyket om jag inte fick jaga. Som en bieffekt av jaktintresset har jag ochså blivit väldans intresserad av vapen, vill inte påstå att jag är någon expert men jag läser och lär hela tiden. Tycker det är kul med såna här forum där man kan läsa och lära, ställa frågor och få kluriga svar. ??? Var på Robsoft tidigare men fick en länk hit av "Kindbo" (Han har en ruskigt fin pang, för er som inte redan visste! ) så nu är jag såld på detta forum, mycket fin sida tycker jag...återstår att se om stämmningen är bra här. Men det blir väl vad man gör det till. ;D Ha det gott alla vapenbröder! Vildhog! Var i Sörmland jagar du och vad jagar du? Med "nicket" torde väl gris ligga högt i kurs.....
Publicerat Februari 21, 200620 yr Var i Sörmland jagar du och vad jagar du?Med "nicket" torde väl gris ligga högt i kurs..... Jagar runt Strängnäs på ett par ställen. Jagar det mesta.....och en och annan gris blir det ju med....hehe ;D
Publicerat Februari 22, 200620 yr Känn dig varmt välkommen! Kul att länken även ledde till ett medlemskap