Publicerat December 31, 201015 yr vem håller i mässan? vet att de var en i västerås tidigare som hadde gris mässa som hadde skaffat ny lokal
Publicerat Januari 4, 201115 yr hmmm... syrran fyller ju år den 26e men om hon har hyffs nog att lägga födelsedagsfirande någon annan dag så smyger jag nog runt på mässan, jag gillar mässor men family first så att säga.
Publicerat Februari 15, 201115 yr vilka från forumet ska till mässan?? jag och en kompis kommer att finnas där nån dag
Publicerat Februari 15, 201115 yr Jag skall dit men vet inte vilken dag det blir ännu. Kul om det blir flera härifrån så blir det lite dubbel nytta med det hela.
Publicerat Februari 26, 201115 yr Någon som varit där och kan berätta hur det var? Är det värt att åka dit i morgon?
Publicerat Februari 26, 201115 yr Någon som varit där och kan berätta hur det var? Är det värt att åka dit i morgon? Wizzie de är inte förens om en månad har inte varit dit nångång men var när de var en liknande mässa i västerås och den var värd att åka på vet inte än vilken dag vi ska dit me ntipapr på lördag kan bli bägge dagarna
Publicerat Februari 26, 201115 yr Wizzie de är inte förens om en månad Oooopppss Birran visste tydligen var den tog! Natti natti...zZzZzzz