Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gott nytt år.

Featured Replies

Publicerat

Gott nytt år alla forumister. Hoppas det nya året blir eran bästa. Lägger ut en bild på en kniv jag gjort och hoppas den ska ge er alla jakt lycka.

mvh Kimmo Lilja

tta-3.jpg

Publicerat

Gott nytt år Kimmo och alla forumister :)

/Jocke

Publicerat

Gott nytt år Kimmo

Riktigt fin kniv som vanligt

Publicerat

Gott nytt år!

Publicerat

Gott nytt år Kimmo. Är kniven till salu? eller det är bara som du vill jävlas med oss vanliga dödliga :blush:

Publicerat

Ett Gott slut på dig Kimmo och ett Gott Nytt År på dig och knivproduktionen.:D

Nu har vi snart passerat nyår och på ca. 2-2 1/2 månad kan man hänga ut köttet på torkning så att du får din slutbetalning i bytesaffären.:rolleyes::D

Mitt eget torkade kött är nästan slut nu så jag behöver verkligen fylla på i frysen.:mellow:

Publicerat
  • Författare

Tackar allihop.

Kniven är inte till salu utan en bilden av den tyckte jag passa bra :-)

Isjonsson: Oj, oj.. NU ser man fram emot något gott. Du är verkligen duktig på köttet.

Ta det lugnt nu med drickat alla medlemmar o försök tänka på att det är en dag efter också. hmmm.... Om jag själv kunde lära mig det också så skulle det låta mer trovärdigt. Den här nyårs afton blir iallafall lugn då jag skriver detta från jobbet o är inte hemma innan 23.00 .

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

God jul Kimmo och tack för det gågna året!

Publicerat

Gott Nytt år allihopa.

Seved

Publicerat

Tackar allihop.

Kniven är inte till salu utan en bilden av den tyckte jag passa bra :-)

Isjonsson: Oj, oj.. NU ser man fram emot något gott. Du är verkligen duktig på köttet.

Ta det lugnt nu med drickat alla medlemmar o försök tänka på att det är en dag efter också. hmmm.... Om jag själv kunde lära mig det också så skulle det låta mer trovärdigt. Den här nyårs afton blir iallafall lugn då jag skriver detta från jobbet o är inte hemma innan 23.00 .

mvh Kimmo Lilja

Haha, jag kan tänka mig att du gör det!:D Tack Kimmo! Sådana ord gillar jag som värmer hjärtat!:wub:

Publicerat

Gott nytt år Kimmo!

Ja, den där kniven var verkligen snygg - enkel och stilfull.

Det är så kul att du visar upp dina alster här och jag hoppas att du fortsätter med det och att ditt 2011 blir jättebra.

Publicerat

Jag hade inte möjlighet att titta in här igår då jag fick besök innan jag hann hit...

Men jag önskar naturligtvis alla ett fantastiskt Nytt År! Det är ju inte mer är knappt ett dygn gammalt så det är ju fortfarande nytt. ^_^

I fjol fick vi se många vackra knivar i trådarna här och jag hoppas vi får se massor av sånt i år också! Så jag önskar er/oss fler möjligheter till att göra det vi uppskattar.

God fortsättning!