Publicerat December 31, 201015 yr Så har man äntligen blitt med stoor TV och bioljud. Men tror ni ja g får ordning på ljudet? Icke Jag får inte ljudet från Tv-,n till förstärkaren... Allt verkar vara i sin ordning men det står bara MUTE ON på förstärkaren..... Har cynkat o trixat med gud vet allt utan lycka. Jag använder en HDMI kabel mellan förstärkaren och tv:n. Börjar fundera på om inte någon av prylarna antagligen Tv.n inte är kompatibel med detta och jag måste koppla en optisk kabel åxå vilket jag tycker är skit rent ut sagt..... O dessa förbannade instruktionsböcker som nu mera bara är inbyggda i prylarna eller via nätet. Fan så smidigt....NOT Om någon har något bra tips så tar jag gärna emot detta. //
Publicerat Januari 1, 201115 yr Så har man äntligen blitt med stoor TV och bioljud. Men tror ni ja g får ordning på ljudet? Icke Jag får inte ljudet från Tv-,n till förstärkaren... Allt verkar vara i sin ordning men det står bara MUTE ON på förstärkaren..... Har cynkat o trixat med gud vet allt utan lycka. Jag använder en HDMI kabel mellan förstärkaren och tv:n. Börjar fundera på om inte någon av prylarna antagligen Tv.n inte är kompatibel med detta och jag måste koppla en optisk kabel åxå vilket jag tycker är skit rent ut sagt..... O dessa förbannade instruktionsböcker som nu mera bara är inbyggda i prylarna eller via nätet. Fan så smidigt....NOT Om någon har något bra tips så tar jag gärna emot detta. // Jag ringer dig under dagen så skall vi fixa detta
Publicerat Januari 1, 201115 yr Tryck på mute knappen på fjärrkontrollen till förstärkaren o stäng av mute eler så får du gå in i menyn på förstrkaren o stänga av mute. Mvh.
Publicerat Januari 1, 201115 yr Det funkar inte här heller, efter att hundhelvetet har tuggat sönder fjärrkontrollerna Bara som en liten tröst
Publicerat Januari 1, 201115 yr Författare Jag ringer dig under dagen så skall vi fixa detta Kanoners Tryck på mute knappen på fjärrkontrollen till förstärkaren o stäng av mute eler så får du gå in i menyn på förstrkaren o stänga av mute. Mvh. Har försökt detta, hittar ingen sådan knapp eler funktion att ändra på Det funkar inte här heller, efter att hundhelvetet har tuggat sönder fjärrkontrollerna Bara som en liten tröst Mycket skönt att veta att det fins de som har det värre //
Publicerat Januari 1, 201115 yr Författare TACK WIZARD Efter ett samtal med Mr Jensa så var vi(i vart fall han) på det klara med att jag behövde uppdatera programvaran i bioljudet. Efter den så fans helt plötsligt HDMI ingång att välja o nu funkar det Nu ska jag titta på TV. //
Publicerat Januari 2, 201115 yr TACK WIZARD Efter ett samtal med Mr Jensa så var vi(i vart fall han) på det klara med att jag behövde uppdatera programvaran i bioljudet. Efter den så fans helt plötsligt HDMI ingång att välja o nu funkar det Nu ska jag titta på TV. // Klockrent mycket nöje Mvh.