Publicerat Januari 1, 201115 yr Hej När man loggar in så finns en ruta under som är förbockad med texten Remember me This is not recommended for shared computers Kanske bättre att man får bocka i den manuellt istället för att den alltid är förbockad? Om man nu inte surfar hemma. A
Publicerat Januari 1, 201115 yr Brukar annars vara så vid alla andra sajter jag besöker, men varför inte? Mvh
Publicerat Januari 4, 201115 yr Den funkar inte ändå... Inte för mig i a f... Och jag går hit nästan direkt jag startar datorn (stänger av den när jag lägger mig) så jag hinner inte att få en massa cookies eller annat innan. Inget hjälper.
Publicerat Januari 7, 201115 yr Författare Brukar annars vara så vid alla andra sajter jag besöker, men varför inte? Mvh Du har rätt att så brukar vara det vanliga. Men tycker ändå att där jag "glömmer" kryssa ur någon ruta, så ska inte alla som kommer efter mig komma åt "mitt" internet. Absolut inget påhopp utan bara en allmän fundering.