Publicerat Januari 3, 201115 yr Jag tänkte köpa ammunition till min 8,57 både jakt och övnings patroner. Ev även till min 6,5. Är det någon som köpt ammunition via internet, Blir det mycke biligare, Vilken sida kan va av den bättre. Hur lång tid tar det att få hem skotten, Jag har bara köpt av vapen handlare och där finns enbart Norma som kan bli väldigt dyrt.
Publicerat Januari 3, 201115 yr Jag tänkte köpa ammunition till min 8,57 både jakt och övnings patroner. Ev även till min 6,5. Är det någon som köpt ammunition via internet, Blir det mycke biligare, Vilken sida kan va av den bättre. Hur lång tid tar det att få hem skotten, Jag har bara köpt av vapen handlare och där finns enbart Norma som kan bli väldigt dyrt. Det lär inte bli billigare att köpa på nätet om du inte handlar större mängder då frakten är såpass dyr
Publicerat Januari 3, 201115 yr Författare Det är frakten man åker ditt på, kolla runt lite och ska jag köpa ammunition så får jag ta ut bössorna ur skåpet om det ska löna sig.