Publicerat Januari 3, 201115 yr Jag har vuxit upp och lärt mig skjuta med en sådan, Nu letar jag med ljus och lykta efter en sådan modell i bra skick. Är det någon som har några tips? Det är alltså 2 skottsmodellen jag är ute efter.
Publicerat Januari 3, 201115 yr Jag antar att du menar "Double Auto Twelvette"? Det fanns en på Blocket för inte jättelängse sedan. Det gick en på Wildfors för 300kr såg jag när jag googlade med. En charmig bössa. Jag har sett och känt på en i verkligheten. Lycka till.
Publicerat Januari 4, 201115 yr Författare Jag antar att du menar "Double Auto Twelvette"? Det fanns en på Blocket för inte jättelängse sedan. Det gick en på Wildfors för 300kr såg jag när jag googlade med. En charmig bössa. Jag har sett och känt på en i verkligheten. Lycka till. Det är en sådan jag menar, den verkar ha funnits i tre olika utföranden,. Double auto Double Auto twelvette och Twentyweight, Skillnaden verkar vara stål alt. aluminiumlåda. och aluminiumlådan kom först i twelvette. Ja det är en smidig trevlig bössa. Farsan har sin kvar men släpper den ogärna.
Publicerat Januari 4, 201115 yr Törs inte säga vilken av dem jag känt på. Den hade blank låda, gravyr och ljusare trä i alla fall.
Publicerat Januari 9, 201115 yr Det är en sådan jag menar, den verkar ha funnits i tre olika utföranden,. Double auto Double Auto twelvette och Twentyweight, Skillnaden verkar vara stål alt. aluminiumlåda. och aluminiumlådan kom först i twelvette. Ja det är en smidig trevlig bössa. Farsan har sin kvar men släpper den ogärna. Här finns en till salu http://www.blocket.se/blekinge/Diverse_vapen_30718481.htm?ca=1_4&w=3