Publicerat Februari 22, 200620 yr Jag hade tänkt att göra ett näste och snöra ut lite godsaker och jaga kråka. Eller är det för tidigt??? vad bör jag tänka på??? vad ska jag åtla med???
Publicerat Februari 22, 200620 yr Jag har läst någonstans att "sopor" är grymt bra till kråka...ta t,ex en massa tidningspapper och riv sönder, blanda med plastpåsar, tomburkar, plastförpackningar osv...men se tilla tt städa upp efter dig sen Eller Fiskrens....det är överj*vligt mycket fågel (skata kråka och EU-kråka) på åteln min, och jag har bara fiskrens där... väntar bara på att dom ska sätta sig i "rätt" träd så ska dom få smaka på .243.... Mvh Fredde
Publicerat Februari 22, 200620 yr Jag hade tänkt att göra ett näste och snöra ut lite godsaker och jaga kråka. Eller är det för tidigt??? vad bör jag tänka på??? vad ska jag åtla med??? Vi har ju världens bästa svartfågel åtel vid rävkojan, men vi väntar tills rävjakten slutar Du och Gabbe ska få hänga med på kråkjakt senare i vår dit, det lovar jag Är du så sugen att du redan vill börja får du låna Hugo (uven), men det blir nog inte så mycke pang pang så här tidigt på säsongen :-
Publicerat Februari 22, 200620 yr Vi har ju världens bästa svartfågel åtel vid rävkojan, men vi väntar tills rävjakten slutar Du och Gabbe ska få hänga med på kråkjakt senare i vår dit, det lovar jag Är du så sugen att du redan vill börja får du låna Hugo (uven), men det blir nog inte så mycke pang pang så här tidigt på säsongen :- ja det var snällt ;D
Publicerat Februari 24, 200620 yr jag har skjutit en hel del kråkor och skator vid min rävåtel i år....alltid välbesökt och mycke fågel varje dag.skata, kråka korp, vråk och hök har jag sett där...rekordet är 43 korpar i en flock! om jag sköt?njaeaeae......
Publicerat Februari 25, 200620 yr Författare Ja plats bestämd.. jag kastar ut lite gosaker i morrn, och ser vad som händer sen. :
Publicerat Februari 25, 200620 yr Ja plats bestämd.. jag kastar ut lite gosaker i morrn, och ser vad som händer sen. : vars tänkte du ha den då?
Publicerat Februari 25, 200620 yr Författare okänd ort ;D ;D ;D ;D nämen på gam tippen om jag får..får Jonas har ju infört nåt kråkföbud???