Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Någon som vill ha en större kniv?

Featured Replies

Publicerat

Hej.

Här är också en kniv jag gjorde förra året till salu. Bladet är kolstål o ca 17 cm långt så det är ingen liten kniv. Gjorde också lite filework på bladet.Hela kniven är ca 30 cm långt. Skaftet gjorde jag av jäkligt fint flamm björk o mässing. Gör en vänster eller höger slida inkluderat i priset.

1650 kronor vill jag ha för pjäsen inklusive slida..

mvh Kimmo Lilja

ett-98.jpg

tv-97.jpg

tre-74.jpg

fyra-62.jpg

fem-35.jpg

sex-17.jpg

sjy-5.jpg

Publicerat

Habegäret är stort nu på dina knivar Kimmo.:rolleyes: Väldigt snygg Kimmo!:D:wub:

Övrig text är överflödig.:rolleyes::D

Publicerat

Jag hänvisar till Isjonssons svar. :wub:

MVH

Eas

Publicerat
  • Författare

Tackar mina vänner

Publicerat
  • Författare

Jag kan också göra en deal o sälja den här kniven med slida och valross kniven i ett paket för 2500 kronor. Alltså båda knivarna för 2500 kronor.

mvh Kimmo Lilja

kombo.jpg

Publicerat

Mummel, mummel, mummel... Varför är jag allting pank? :(

Publicerat

Jag kan också göra en deal o sälja den här kniven med slida och valross kniven i ett paket för 2500 kronor. Alltså båda knivarna för 2500 kronor.

mvh Kimmo Lilja

kombo.jpg

Jag kan inte göra fler delar med dig Kimmo, för då blir jag skyldig dig torkat kött för en lång tid framöver.:rolleyes::lol:

Publicerat

Missförstå mig inte nu Kimmo. Hantverket är som vanligt i toppklass. Dock, dessa knivar väcker inte ngt habegär hos mig. Dom är åt h-e för stora

Publicerat

Missförstå mig inte nu Kimmo. Hantverket är som vanligt i toppklass. Dock, dessa knivar väcker inte ngt habegär hos mig. Dom är åt h-e för stora

Det är väl prynadsbegär isf. Dom är för stora för att användas vid urtagning av älg m. m. Min som jag bytte var 9 cm i bladet, tror jag. Lagom stor.:D

Publicerat
  • Författare

Nejdå, jag förstår. De är stora knivar jag vet :D Tänkte mer som huggare i skogen osv...

Publicerat

Nejdå, jag förstår. De är stora knivar jag vet :D Tänkte mer som huggare i skogen osv...

Men nog är det ju en synd att anv. sådana fina hantverk när det finns yxa, såg och motorsåg.

Publicerat

Jäkligt fina knivar Kimmo. Vad är det för mått på bladen.

Seved

Publicerat

mvh Kimmo Lilja

kombo.jpg

[/quot

Grymma knivar Kimmo!!! Hade jag inte beställt en uppsättning dubbelknivar av dig så hade jag nog köpt dessa!!

Men jag vill ju ha en normal stor och en STOR huggare!

Publicerat

Ja vad säger man. När det regnar mana från himmelen står den fattige utan sked. Jag har starka planer på att robba matkassan men då får jag nog väldans med stryk av familjen. Fan vilket fint par det hadde varit i min sammling.

Publicerat

Hej.

Här är också en kniv jag gjorde förra året till salu. Bladet är kolstål o ca 17 cm långt så det är ingen liten kniv. Gjorde också lite filework på bladet.Hela kniven är ca 30 cm långt. Skaftet gjorde jag av jäkligt fint flamm björk o mässing. Gör en vänster eller höger slida inkluderat i priset.

1650 kronor vill jag ha för pjäsen inklusive slida..

mvh Kimmo Lilja

ett-98.jpg

tv-97.jpg

tre-74.jpg

fyra-62.jpg

fem-35.jpg

sex-17.jpg

sjy-5.jpg

F-A-N :(

Har länge viljat ha en större kniv med ett flamm björksskaft som matchar skaftet på kniven jag redan har och den var VÄLDIGT lik, å då är de ju själva fan att jaktkontot är tomt!!!

Publicerat

Hejsan Kimmo.

var får du tag på så stora blad ? eller gör du dom själv ?

MVH

Eas