Publicerat Januari 7, 201115 yr verkar som hcjakt lägger av med bulvaner och lockpiorna. finns nån annan som tar hem grågåsbulvaner?
Publicerat Januari 18, 201115 yr Han kommer fortsätta med det men hundprodukterna kommer hamna under ett annat bolag! Men passa på å handla nu innan den sista då priserna går upp till de normala!
Publicerat Januari 23, 201115 yr Nu kan man följa HC Jakt på Facebook disskutera produkter, pipor å bulvaner.
Publicerat Januari 23, 201115 yr Jag köpte några gräsandvettar där dem flöt lika bra som ett järnspett efter en säsong
Publicerat Januari 23, 201115 yr Jag köpte några gräsandvettar där dem flöt lika bra som ett järnspett efter en säsong Sluta skjuta på dem kanske?
Publicerat Januari 23, 201115 yr Jag köpte några gräsandvettar där dem flöt lika bra som ett järnspett efter en säsong Aha, dykankor kanske Eller kanske det var en felöversättning... Duck = ducka
Publicerat Januari 23, 201115 yr Du har inte fyllt dem med bly.... (stål) har du väll använt vid vatten... men för att bruka lite allvar varför sjönk de då? Någon fog som gått upp?