Publicerat Januari 7, 201115 yr Hur många Västerbottningar är Vi här? Själv så bor jag mitt i gettot.
Publicerat Januari 7, 201115 yr Hur många Västerbottningar är Vi här? Själv så bor jag mitt i gettot. Finns nog ett gäng...själv bor och jagar jag i ume-trakten. Västerbottningar
Publicerat Januari 7, 201115 yr okej vars jagar du då Har jaktmarken ca 5 mil norr om Umeå, i närheten av Botsmark. Du såg länken i förra svaret ? såg nu att den inte blev så tydlig. Länk till en gammal tråd där lite fler västerbottningar gett sig till känna; Västerbottenstråden
Publicerat Januari 9, 201115 yr Hej, jag är också från Västerbotten och jagar i Vindelns kommun. Hittad nyligen denna site och tyckte det var kul att gå med.
Publicerat November 4, 201114 yr Jag jagar 4 mil utanför umeå mot bjurholm hållet Längs E12, eller Pengsjö, eller..? -- Umebo som jagar överallt, men ofta i Brännland
Publicerat November 4, 201114 yr Författare riksväg 92 går igenom jakt marken det ligger mellan vännäs och bjurholm
Publicerat Januari 24, 201412 yr Jag ha flyttat hem till Västerbotten nu och bor i Umeå för tillfället. Har en blandstövare, laika å terrier, jagar lite överallt
Publicerat Januari 24, 201412 yr Umeå här. Har tillgång till mark utanför Botsmark och mellan Sävar och Bullmark. Har kamrater som har mark i Örträsk, Ånäset och Sorsele. Jagar i stort sett bara skogsfågel än.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Ume born and raised. Genetiskt sett är jag dock 50% jämte och 50% norrbottning. En synnerligen lyckad cocktail på arv och mijö
Publicerat Januari 24, 201412 yr Kusmark ca 2,5 mil Norväst om Skellefteå jagar på 7500 hektar allt från Skogsfågel till Älg
Publicerat Februari 8, 201412 yr Hissjö 1,5 mil från Umeå. Jagar lite överallt då jag ännu inte har nån "egen" jaktmark.