Publicerat Januari 7, 201115 yr Hej jag heter Ludvig och är 15 år gammal. Jag började uppsiktsjaga med min far 2010. Jag jagar med ett litet jaktlag i Stenungsund. Mina favorit jakter är Pûrsch och älgjakt. Ja jag kan inte komma på något mer är inte så bra på presentation:). Väl mött!
Publicerat Januari 7, 201115 yr Hej jag heter Ludvig och är 15 år gammal. Jag började uppsiktsjaga med min far 2010. Jag jagar med ett litet jaktlag i Stenungsund. Mina favorit jakter är Pûrsch och älgjakt. Ja jag kan inte komma på något mer är inte så bra på presentation:). Väl mött! Välkommen in i stugan!
Publicerat Januari 7, 201115 yr Författare Tackar:D! Jag bor i Bohus men det är inte riktigt Bohuslänning. Vi snackar Göteborgska;)
Publicerat Januari 7, 201115 yr Tackar:D! Jag bor i Bohus men det är inte riktigt Bohuslänning. Vi snackar Göteborgska;) Bohus? Strax efter Kungälv om inte jag tar helt fel (om man kommer norrifrån)? Det är väl "fel" sida älven för att räknas som bohuslänning..
Publicerat Januari 8, 201115 yr Bohus? Strax efter Kungälv om inte jag tar helt fel (om man kommer norrifrån)? Det är väl "fel" sida älven för att räknas som bohuslänning.. Fel sida om dalälven för att vara en norrlänning är han också... Välkommen!
Publicerat Januari 8, 201115 yr Fel sida om dalälven för att vara en norrlänning är han också... Välkommen!
Publicerat Januari 21, 201115 yr Hej jag heter Ludvig och är 15 år gammal. Jag började uppsiktsjaga med min far 2010. Jag jagar med ett litet jaktlag i Stenungsund. Mina favorit jakter är Pûrsch och älgjakt. Ja jag kan inte komma på något mer är inte så bra på presentation:). Väl mött! Hej, har du fått skjutit nått djur än då? jag började uppsiktsjaga i november 2009, skjöt min första älg den 14 oktober 2010 på uppsiktsjakt MvH Robert