Publicerat Januari 7, 201115 yr Hej på er! Jag har blivit bjuden på säljakt till nord Norge i slutet av Januari.. Tips, erfarenheter? //Daniel
Publicerat Januari 7, 201115 yr ta hand om skinnen bra kläder, kikare, skydd till kikarsiktet e jävligt viktigt om vädret e risigt. bipods.
Publicerat Januari 8, 201115 yr Grattis! Det är verkligen en rolig jakt att åka på, säljakt. Var där i Augusti och jag kan skarpt rekommendera att du har med dig kikare och bipods till bössan och skott (mer än vad man tror). Om du flyger uppåt bör du nog skjuta in bössan igen osså. Dessutom vill jag slå ett slag för överlevnadsdräkt. Förutom att den är bra om du hamnar i plurret så är den jäfligt varm och go att ha på sig samt den är tålig när du ska ligga på små sylvassa kobbar som sköljs över av vågor som du kan se på bilden och detta var i augusti.
Publicerat Januari 8, 201115 yr snygg bild! dock ser det inte ut att ha varit lättskjutet Hyfsade målrörelser där.
Publicerat Januari 8, 201115 yr flytoverall är jätte bra men se till att den inte är oskön att skjuta med dom kan vara lite bylsiga.
Publicerat Januari 8, 201115 yr o så prasslar dom kanske lite. duger ju till säljakt men....ja allmänt störande.
Publicerat Januari 19, 201115 yr Författare Hej på er! Jag har blivit bjuden på säljakt till nord Norge i slutet av Januari.. Tips, erfarenheter? //Daniel Nu packar jag för fullt! Säkert för mycket bra å ha saker.. Imorgon kl 03:00 lämnar jag hemmet för resan mot Evenäs! Återkommer med rapport
Publicerat Januari 20, 201115 yr Spännande! Hoppas du kommer med rapporter. Ska bli kul att höra hur det gick! Vart exakt är det du åker någonstans ? Själv var jag i Västerålen, strax norr om Lofoten.
Publicerat Januari 20, 201115 yr Spännande! Hoppas du kommer med rapporter. Ska bli kul att höra hur det gick! Vart exakt är det du åker någonstans ? Själv var jag i Västerålen, strax norr om Lofoten. Foxhound land! Fint som fan där runt myre och uppåt
Publicerat Januari 21, 201115 yr Evenes borde va där uppe med? hoppas på lite bilder...!! vet ett gäng till som ska dit i vår.