Publicerat Januari 9, 201115 yr Tänkte eventuellt ta mitt projekt till nästa nivå Är det någon som vet på rak arm hur mycket en Orginal T3 light kolv kostar att köpa som reservdel? Är även intresserad av vad en Orginal T3 Hunter stock kan kosta. Detta då pga att planen tog igår kväll lite extra skruv när jag låg och funderade...Min nuvarande plastbäddade orginal kolv kan komma att lackeras vit....men det kräver att man får tag i en till kolv för höstjakten, som i sin tur kan lackeras i nått tacticool mönster/färger...om man inte frå tag i en trä kolv, då får den vara som den är. Funderingar fanns även på diverse tacticool stockar, MEN med en pipa i orginal profil så lär det se lite lätt udda ut Och ursprungs konceptet med vapnet skulle grusas (LÄTT för långhåll)
Publicerat Januari 9, 201115 yr Jag frågade på Bälinge vapen en gång vad t3 light kolven kostade. Då sa han mellan 5500 och 6000 tusen. Så köp nån annan kolv istället
Publicerat Januari 9, 201115 yr Författare Jag frågade på Bälinge vapen en gång vad t3 light kolven kostade. Då sa han mellan 5500 och 6000 tusen. Så köp nån annan kolv istället Okej, då blir det definitift inte en orginalkolv, åtminstone inte en ny! Tala om överpris!
Publicerat Januari 10, 201115 yr Jag har en Robertson tactical kolv till T3 till salu eller en Tikka T3 super varmint kolv till salu. Du kan ju pm:a vid intresse.
Publicerat Juli 13, 201115 yr Tänkte eventuellt ta mitt projekt till nästa nivå Är det någon som vet på rak arm hur mycket en Orginal T3 light kolv kostar att köpa som reservdel? Är även intresserad av vad en Orginal T3 Hunter stock kan kosta. Detta då pga att planen tog igår kväll lite extra skruv när jag låg och funderade...Min nuvarande plastbäddade orginal kolv kan komma att lackeras vit....men det kräver att man får tag i en till kolv för höstjakten, som i sin tur kan lackeras i nått tacticool mönster/färger...om man inte frå tag i en trä kolv, då får den vara som den är. Funderingar fanns även på diverse tacticool stockar, MEN med en pipa i orginal profil så lär det se lite lätt udda ut Och ursprungs konceptet med vapnet skulle grusas (LÄTT för långhåll) Fortfarande intresserad av en Tikka t3 light kolv?