Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är husqvarna 1640

Featured Replies

Publicerat

Hej nu när man har börjat några ämnen så kanske man ska presentera sig

ialla fall är 22 år gammal och bor i västerbotten några mil utanför ume. Tog jägareexamen när jag var 15 och mitt första vilt var en bäver som jag skött på uppsikts jakt med farsans 308 och mer går att läsa här

när jag var 6år och fram till 11år var dom kanske jobbigaste i mitt och far och mors liv för då får jag domen om elak artat cancer i en av njurarna och i sin tur spridit sig till aortan som gick till hjärtat med hade som tur inte spridit sig till hjärtat och vi fick fara till Uppsala för opration och där nere hade doktorn sagt till mamma och pappa att det inte fanns nått hop för mig att jag skulle förlora livet under ingreppet men tji fick dom och efter det så hade jag som blivit klar med cellgifterna och efter en rönken efter det så ringde doktorn och sa att vi måste komma ner till sjukhuset för dom tror att dom hade sett nått på en rönken bild så då visar det sig att jag hade fått åter fall i en bit av vänster lunga så jag måste säga att under dom åren så hade både jag och familj och släkt och vänner men jag fick bra stöd från b,l,a från jakt laget så det kändes roligt men under dom sjukdoms åren var jag lika sugen på att få fara på älgjakt

Så om det är nån som har fått cancer här på forumet eller har släkt och vänner så vet jag vilket h-vete ni dom går igenom :)

Men från sjukdomar tillbaka till jakten så är älgjakt med löshund eller all jakt med hund det bästa jag vet inom jakt och jakt på skogs fågel och topp fågel jakt

sen kommer vell vak jakt på bäver rådjur och predatorer

Kanske det var det oviktigt att skriva om min svåra sjukdom men ville både skriva av mig lite och lätta på trycket och sen ville jag berätta vilket H-vete jag gått igenom

Publicerat

Hej & välkommen hit!:D

Publicerat

Hej och välkommen ;)

Presentationen av dig själv handlar om just dig, och din sjukdom har naturligtvis varit en stor och betydelsefull del av ditt liv, därför kan det aldrig bli oviktigt. Dessutom är det gott att se exempel på människor som kommer igenom personliga helveten och reser sig med bevarad livslust :P

Publicerat

Hej och välkommen :D

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Hej och varmt välkommen :)

Publicerat

Starkt av dig att berätta vad du varit med om. Kan bara önska dig all lycka o framgång i resten av ditt liv. Du har sannerligen fått din beskärda del av elände. Dessutom är du hjärtligt välkommen hit till en enda stor familj

Publicerat

varmt välkommen :D

Publicerat

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

"Runt lägerelden" har Swinx startat en tråd just om cancer. Minns inte om jag har sett dig där. Det är en fin tråd och samtidigt sorgsen, men den här sidan har medlemmar som blir som familjemedlemmar. Här finns massor av stöd och kunskap på olika områden, men det antar jag att du har upptäckt. ;)

Publicerat
  • Författare

Tack så mycket det betyder mycket det:)