Publicerat Januari 11, 201115 yr Jaha. Kanske dags för en liten presentation, när man ändå läst här på forumet i styvt ett år nu. Heter iaf Christoffer och håller till på Orust på Västkusten. Har inte jagat jättelänge men ett par år har det blivit. Tycker väl egentligen att all jakt är rolig och försöker prova på nya jaktformer såfort tillfälle bjuds. Dock är det hundjakten som jag verkligen håller högst, detta är nog mest beroende av min kärlek och facination till arbetande hundar. Har hållt på med brukshundar i nästan 10 år nu, men eftersom jaktintresset har tagit överhand så blir det mindre tid över för just brukshundsträning. Av denna anledning så anländer min nya jaktkompis Wachtel pojken Malte på fredag. Skall bli riktigt skoj att börja träningen så smått med honom eftersom det blir nytt för både honom och mig. Det var iaf lite om mig.
Publicerat Januari 11, 201115 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Som Bohuslänning tycker jag du är extra välkommen förstås.