Publicerat Januari 11, 201115 yr Jensa har en bra parning nu med valpar kvar hör med han Tiken spets hanen wachtel/vorcth
Publicerat Januari 13, 201115 yr Författare Jensa har en bra parning nu med valpar kvar hör med han Tiken spets hanen wachtel/vorcth jag kan inte ha någon valp ännu måste vänta till vår sommar
Publicerat Januari 23, 201115 yr jag kan inte ha någon valp ännu måste vänta till vår sommar Ja har en parning wachtel - gråhund! Ring om de är intressant! väntas v12! 0733-341505
Publicerat Mars 20, 201115 yr någon som vet någon bra parning spets wachtel Dom har kommit nu! 3 tikar och en hane ! Så va du intresserad kan du ju höra av dig så fort som möjligt igen! Mvh Robert
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.