Publicerat Januari 12, 201115 yr Jag skulle behöva lite måttuppgifter (ritning låter overkill) på tanor för olika djur. Just nu är det mård och räv som är aktuellt, men när man ändå är igång och sågar/hyvlar till tanorna så kan man ju fixa några till mink och iller också.
Publicerat Januari 12, 201115 yr Jag hoppar in jag med och för mig som glad amatör så vore inte ritningar overkill
Publicerat Januari 12, 201115 yr till det här priset är det inge ide att göra själv http://www.jagareforbundet.se/Jagareforbundet-Norr/Vasterbotten/Butik/Tanor/ tänk att det nå nytta med den föreningen ochså.
Publicerat Januari 12, 201115 yr Författare Perfekt, tack allihopa! Får se om jag beställer eller gör det till ett kul träprojekt med barna...
Publicerat September 18, 201114 yr Författare Först idag blev tanan tillverkad. En illerhane hade nämligen gått i grävlingfällan bakom ladugården.... Nu sitter skinnet på en tana och benen har jag kokat rena från kött för vidarebefodran till en kompis som pysslar med ben och behöver material till sin referenssamling.