Publicerat Januari 12, 201115 yr Tänkte höra om nån kommer att delta i detta seminarium(eller vad man skall kalla det)?
Publicerat Januari 12, 201115 yr Vad är det för någonting? har inte hört något alls om något sådant... Sitter och klurar på möjlig hemfärd den helgen i övrigt..
Publicerat Januari 12, 201115 yr Författare Är ett seminarium för svenska och danska(?) blivande mårdhundsjägare som skall hållas på Åland.
Publicerat Januari 12, 201115 yr Är ett seminarium för svenska och danska(?) blivande mårdhundsjägare som skall hållas på Åland. Jag skulle dit
Publicerat Januari 12, 201115 yr Jag skulle dit Skulle? Är de så att du skrivit under det omtalade pappret?
Publicerat Januari 12, 201115 yr Skulle? Är de så att du skrivit under det omtalade pappret? Hehe ja på den vägen är det nu...Men tror inte sista saken är sagt i ämnet
Publicerat Januari 13, 201115 yr Hehe ja på den vägen är det nu...Men tror inte sista saken är sagt i ämnet Som du stavade för några år sedan så är det inte säkert att underskriften är giltig
Publicerat Januari 13, 201115 yr Som du stavade för några år sedan så är det inte säkert att underskriften är giltig Hehe jag tror nog det felet sitter i och låter nu någon annan skriva åt mig