Publicerat Januari 12, 201115 yr Här är också en kniv jag måste göra slida till. Vart i lådan ett tag så nu måste den ha nytt hem. Bladet är 1095 stål high carbon o bara ca 8 cm långt så det är en händig finlir kniv. Skaftet gjorde jag av masur björk jag fått av min gamla far från Norra Finland, mässing, silver, tenn och stabbat stam masur. vad tror ni. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Januari 13, 201115 yr Ytterligare ett otroligt snyggt alster som är tillverkat av dig Kimmo!
Publicerat Januari 13, 201115 yr Ytterligare ett otroligt snyggt alster som är tillverkat av dig Kimmo! +1 på det! //Nylander
Publicerat Januari 13, 201115 yr Ytterligare ett otroligt snyggt alster som är tillverkat av dig Kimmo! +1 av en till. Faen Kimmo, du är riktigt vass på det här. Alltid riktigt kul att få se dem (bra bilder) och få höra lite av storyn bakom.
Publicerat Januari 13, 201115 yr Usch och fy... att man har det som man har det... Snyggt, som vanligt Kimmo!