Publicerat Februari 24, 200620 yr För er som vill läsa om en vilsen Norrbottning på jakt i viltrika gås och rådjursmarker finns nu en liten berättelse utlagt på jaktsidans huvudsida. Håll tillgodo hunters http://www.jaktsidan.se/artiklar/2006/enkoping/index.shtml Håll utkik på jaktsidan.se nu för fler repotage och en massa tester är på väg in. Rovdjursjakten är också uppdaterat, men anmälningarna få, så skicka in era bildag nu och vinn fina priser
Publicerat Februari 24, 200620 yr Nu fick jag ännu mera ångest att jag inte följde med. Hoppas att jag får fler chanser. :-* :-* :-*
Publicerat Februari 24, 200620 yr Mycket fint reportage! Man blir ju stum av avund. Nu törs man ju inte skriva nå´t själv, eller...?
Publicerat Februari 24, 200620 yr Riktigt fint Reportage Seger! Nu suger det i "Jakttarmen" Hösten är efterlängtad nu kommer bli en trevlig bockjakt iår när man har eget körkort och kan köra tilll marken när man vill MVH/Jocke
Publicerat Februari 27, 200620 yr Författare Nu törs man ju inte skriva nå´t själv, eller...? Tack alla Jo visst törs man skriva ett repotage eller ta några bilder som Matte senare lägger ut i Galleriet eller Artiklar. Eller varför inte tipsa oss andra om ni har något som ni är bra på, så detta läggs in under Tips & Teknik Jag själv hade aldrig tänkt tanken på att skriva ner något från mina jakter eller så för bara 1 drygt år sedan. Men jag lovar att det faktiskt är jäkligt kul att sitta och drömma sig tillbaka till just den speciella jakt som ni tidigare upplevt och då låta tankarna och pennan sammarbeta
Publicerat Februari 27, 200620 yr Det är ju alltid kul med sådana repotage efter en bra och viltrik jakt. Det är väl en sådan jakt man kallar för grisjakt när det blir mycket vilt fält. Det är samma språk inom fisket i södra Sverige vet jag iaf. :D :D
Publicerat Februari 27, 200620 yr F*N vad vilt jaja men det är kul att det börjar komma up lite nya repotage nu på jaktsidan och det är väldigt kul att läsa
Publicerat Mars 6, 200620 yr Kul att det kom ett repotage till slut. Har ju fått en del rapporter från Tom hur det är i gåsgömslet men ännu inte fått uppleva det, hoppas på kommande säsong..... Får se om det blir löshundspremiären på kölva kommande säsong också för då kanske vi ses igen, eller?? Ha de! mvh Björn