Publicerat Januari 15, 201115 yr Hei i grannlandet... Jeg er fra Norge, og har precis beställd en sånn: Nikon Monarch MCE Det jeg undrer på er om det er en ok kikare till prisen? og var i Nikons serie ligger MONARCH MCE?? Tenker da i forhold til Monarch Gold. Tacksam för svar Steinar
Publicerat Januari 15, 201115 yr Hei i grannlandet... Jeg er fra Norge, og har precis beställd en sånn: Nikon Monarch MCE Det jeg undrer på er om det er en ok kikare till prisen? og var i Nikons serie ligger MONARCH MCE?? Tenker da i forhold til Monarch Gold. Tacksam för svar Steinar jag är absolut ingen expert på optik. men de nikon jag provkikat så har jag tyckt att det verkar vara ett bra sikte. då provade jag monarch x och monarch III om jag inte missminner mig. vet inte hur desa jämförs med MCE? det kan säkert någon annan svara på. annars brukar de flesta vara nöjda med nikon. lycka till!
Publicerat Januari 16, 201115 yr Jag är helt nöjd med mitt förutom att vredet för den variabla förstoringen blir så jä.... trögt vid -25 att det nästan inte går att rubba. Ellers er det lika bra som mitt Bushnell 4200 men bara hälften så dyrt. Köpte mitt på xxl i Oslo som har bästa priset i europa. Lykke til !
Publicerat Januari 16, 201115 yr Författare Hei igjen, og takk for svaren. Det er vel bare å sitte tilbake å vente på pakken fra xxl. Syns de hadde en bra pris der. Undrer litt på hvorfor 56 siktet er billigere enn 50'en Steinar