Publicerat Januari 16, 201115 yr Hallojs alla snygga. Vår vän Jeepetorp här på forat undrade om knivslidor som man kan skölja bort fett o blod ifrån fanns o nu finns det. Tog mig en funderare om hur man skulle kunna ha en sköljbar läderslida som inte förlorar sin form. nu är detta bara ett test för o se om det funka och till min egen (mest) förvåning så gjorde den det Knivslidan blev både höger och vänster. jo jag vet det saknas en upphängning.. det kommer på nästa.. ojämna kanter hör till en test. foto ovanfrån utan kniv med hela botten på slidan öppen så att allt klegg o (mög) kan sköljas ut. och underifrån. här trycker jag in sidorna lite så ni ser lättare. O så en bild på katta fan :wub: Ha det gott alla MVH Eas
Publicerat Januari 17, 201115 yr Hallojs alla snygga. Vår vän Jeepetorp här på forat undrade om knivslidor som man kan skölja bort fett o blod ifrån fanns o nu finns det. Tog mig en funderare om hur man skulle kunna ha en sköljbar läderslida som inte förlorar sin form. nu är detta bara ett test för o se om det funka och till min egen (mest) förvåning så gjorde den det Knivslidan blev både höger och vänster. jo jag vet det saknas en upphängning.. det kommer på nästa.. ojämna kanter hör till en test. foto ovanfrån utan kniv med hela botten på slidan öppen så att allt klegg o (mög) kan sköljas ut. och underifrån. här trycker jag in sidorna lite så ni ser lättare. O så en bild på katta fan :wub: Ha det gott alla MVH Eas En liten fundering... Fastnar inte allt "klegg och mög" lättare på den ruggade sidan? Hur funkar det om du vänder den ut och in? Blir kladdigare på utsidan, visst, men det är ju lättare att hålla "rent". Eller tänker jag fel? Annrs har du tänkt till bra! Blev ju en bra lösning.