Publicerat Februari 24, 200620 yr På denne sida säljs ett tält/jömsle med öppnings bart tak ;D ;D ;D http://www.skanejakt.se/bildgalleri_T4_R1.htm#
Publicerat Februari 25, 200620 yr Det mellersta tältet+ ett liknande som har öppningsbart tak samt en del andra vaktält finns hos Beretta i Bodenbutiken. Klart värt att åka förbi för att titta, testa och att dricka kaffe.
Publicerat Februari 25, 200620 yr Trappershop har man varit på flera gånger men hitills har kaffet lyst med sin frånvaro :'( Nå nästa gång ska ja banne mig kräva kaffe, kanske till med mjölk till :-*
Publicerat Februari 25, 200620 yr men hitills har kaffet lyst med sin frånvaro Vaaaa!!!! Nu får nog ge han en stor kram så ska du se...
Publicerat Februari 27, 200620 yr Trappershop har man varit på flera gånger men hitills har kaffet lyst med sin frånvaro :'(Nå nästa gång ska ja banne mig kräva kaffe, kanske till med mjölk till :-* Men va? ;D Du måste ge dig till känna, människa Jag kan omöjligt känna igen alla. :- Nästa gång du kommer in så sträcker du ut näven och säger: - Tjenare Beretta, det är jag som är DP Trapper, vars f-n är kaffet ;D