Publicerat Januari 17, 201115 yr Letar 5-skotts magasin till min Tikka T3 Battue Lite ! Någon som har tips om någon som säljer dessa och den som har bäst pris ? Har googlat runt lite men inte hittat så mycket... Även intresserad om någon har ett begagnat att sälja.
Publicerat Januari 17, 201115 yr Min kompis köpte ett nytt på Holmgrens vapen till det facila priset 800:- Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Publicerat Januari 17, 201115 yr Författare Min kompis köpte ett nytt på Holmgrens vapen till det facila priset 800:- Sent from my HTC Legend using Tapatalk okej hittade på jakt.se för 895:- så då kanske dem ligger i dem pengarna...
Publicerat Januari 17, 201115 yr Japp, dyr plastbit. Men... man ska inte skämmas för att man bor i ett i-land ;-) Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Publicerat Januari 17, 201115 yr Författare Japp, dyr plastbit. Men... man ska inte skämmas för att man bor i ett i-land ;-) Sent from my HTC Legend using Tapatalk Precis dyr liten plastbit men insett att 3-skotts är förlitet
Publicerat Januari 17, 201115 yr Köpte ett 5 skotts till min tikka, tycker inte det är värt dom pengarna, blir att magasinet sticker ut några cm och blir lite ivägen och ser fult ut! Har bara med de magasinet som "patron hållare". Så kör på 3 skott i mag å 1 i loppet funkar alldeles utmärkt! Lägg pengarna på ammo istället
Publicerat Januari 17, 201115 yr Författare Köpte ett 5 skotts till min tikka, tycker inte det är värt dom pengarna, blir att magasinet sticker ut några cm och blir lite ivägen och ser fult ut! Har bara med de magasinet som "patron hållare". Så kör på 3 skott i mag å 1 i loppet funkar alldeles utmärkt! Lägg pengarna på ammo istället Tyvärr så har jag sett det där med det kommer sticka ut och det är ju inte snyggt och hela hösten körde jag med 1 i loppet och 3 i magasinet men känns som jag vill ha ett extra magasin om det skulle behövas va med om en situation då det hade behövts men då hade jag med klantat mig och hade bara 2 i magasinet och skulle ladda om tog för långtid
Publicerat Januari 17, 201115 yr Jag har 2 st treskottsmagg och 1 st 5 skott till min battue, och kör med ena treskottarn i bössan när jag går, och har femskottarn lättåtkomligt i fickan som reserv. Det andra treskottsmagget har jag som extra reserv i midjebältet, det är nog mest dödvikt egentligen, men lika gärna som attt ha lösa patroner där, så kan dom sitta i ett magg istället.
Publicerat Januari 17, 201115 yr Jag har ett knippe 5-skottare till T3:an i .308W, ett kan bli ditt!!
Publicerat Januari 18, 201115 yr Författare Jag har ett knippe 5-skottare till T3:an i .308W, ett kan bli ditt!! Är ju ett sånt jag är ute efter Vad vill du ha för ett magasin ?
Publicerat Juni 3, 201213 yr Jag har ett knippe 5-skottare till T3:an i .308W, ett kan bli ditt!! Har du fortfarande nåt 5 skottsmagasin till övers ? och vad ska du ha för det ?