Publicerat Januari 17, 201115 yr Vila i frid min vän. Du kom som en virvelvind och tog över våra liv. Du blev inte som vi tänkt, du blev något annat och du gjorde det bra. Du dog som du levde, allt eller inget, noll eller 100. Älg, mus eller rådjur- hade det päls så fick det springa för du sprang efter. Vila i frid min vän, vi saknar dig Zeeta, Stall Mjösjö's Dina 010410-110117
Publicerat Januari 17, 201115 yr Kan bara beklaga... Det blir så ruskigt tomt.. Spelar ingen roll vad man säger för det hjälper föga. Men hör av dig när du vill o känner för det. Tjoa till så fixar jag något att jaga i helgen, om du vill?
Publicerat Januari 17, 201115 yr Beklagar sorgen.... Det är hjärtvärk när ens hundar går bort.... Så sant.. Som jag har skrivet i min signatur..."If there are no dogs in Heaven, then when I die I want to go where they went." Beklagar sorgen, vet alltförväl hur det känns.
Publicerat Januari 17, 201115 yr Beklagar verkligen sorgen. Försöker hålla mig borta från dessa trådar eftersom jag verkligen inte ser fram emot den dagen det händer här nästa gång... ...men så är det bara. Underbara bilder på en hund som verkade vara en riktig mysig sak!
Publicerat Januari 17, 201115 yr Beklagar. Vi är många som vet hur det känns... Hjälper ju föga men en liten blöt valpnos brukar lätta den värsta sorgen.
Publicerat Januari 19, 201115 yr Vila i frid min vän. Du kom som en virvelvind och tog över våra liv. Du blev inte som vi tänkt, du blev något annat och du gjorde det bra. Du dog som du levde, allt eller inget, noll eller 100. Älg, mus eller rådjur- hade det päls så fick det springa för du sprang efter. Vila i frid min vän, vi saknar dig Zeeta, Stall Mjösjö's Dina 010410-110117 Dessa kloka ögon....Jag vet hur det känns, den jobbiga klumpen i magen..Riktigt tråkigt!!
Publicerat Januari 19, 201115 yr Dessa kloka ögon....Jag vet hur det känns, den jobbiga klumpen i magen..Riktigt tråkigt!! Beklagar sorgen det är som att mista en fin kompis som alltid gör sitt bästa för en!
Publicerat Januari 20, 201115 yr Författare Det är märkligt vad värmande några ord på internet kan vara! Tack!! Alla hundar gör sina egna avtryck på sitt eget vis. Zeeta lämnar en stor tomhet efter sig då hon alltid var deltagande på ett sätt som ingen av våra andra hundar varit. Om man kan säga att en hund var intelligent och empatisk så stämmer det på henne. Hon var alltid med i centrum och det var svårt att missa henne. Kommunikativ som få andra så stod hon alltid ut.....
Publicerat Mars 12, 201115 yr Beklagar. Gillar verligen bild nr 3 uppifrån. Sättet att sitta framför musen är bara helt underbar!