Publicerat Januari 20, 201115 yr Är det nån som har erfarenhet av Boyds sk unfinished kolvar hur mycket jobb det är med inpassning,det är nu inte frågan om att spara nåra dollars utan han har inga färdiga till min bysse (Win m70 utan underbeslag) /Fredrik
Publicerat Januari 20, 201115 yr Är det nån som har erfarenhet av Boyds sk unfinished kolvar hur mycket jobb det är med inpassning,det är nu inte frågan om att spara nåra dollars utan han har inga färdiga till min bysse (Win m70 utan underbeslag) /Fredrik MarkusR köpte nyligen en boyds stock. Hurvida den var drop in eller ej vet jag inte men du kan ju kolla med honom om han inte hittar hit
Publicerat Januari 20, 201115 yr Min var ju "finished" och krävde ändå en del inpassning, köper du en unfinished så är det väl bara att bädda med en gång antar jag.
Publicerat Januari 21, 201115 yr Min var ju "finished" och krävde ändå en del inpassning, köper du en unfinished så är det väl bara att bädda med en gång antar jag. ' Tycker det borde va tvärtom
Publicerat Januari 21, 201115 yr Författare ' Tycker det borde va tvärtom Han menar nog att när en klåpare som jag har karvat i stocken så är en plastbäddning enda räddningen
Publicerat Januari 21, 201115 yr Min var ju "finished" och krävde ändå en del inpassning, köper du en unfinished så är det väl bara att bädda med en gång antar jag. Tror att det skiljer sig på utsidan också, därmed så får du lacka själv på en unfinished. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Februari 6, 201115 yr Hej! Jag håller på och passar in en boyds unfinished till min hva 1640. Har varit en hel del jobb med både inpassningen till underbeslaget och pipan. Har man bara en dremmel så funkar det. dock är det inte så mycket jobb med själva utsidan av stocken Ska se om jag kan fixa en bild..
Publicerat Februari 7, 201115 yr Ja det där var ju intressant! Har precis samma plan för en eventuell 1640 i 6,5x55.. Är det en small ring-kolv eller?
Publicerat Februari 7, 201115 yr Ja det där var ju intressant! Har precis samma plan för en eventuell 1640 i 6,5x55.. Är det en small ring-kolv eller? Då är vi två då. Har samma fråga som du precis ställt, vilken kolv ska man välja?
Publicerat Februari 7, 201115 yr Det är small ring som jag har. Stämmer hålen? Om jag inte har läst helt fel hos Boyd så är är cc på small ring för kort men att det är samma på large ring och 1640.
Publicerat Februari 7, 201115 yr Stämmer hålen? Om jag inte har läst helt fel hos Boyd så är är cc på small ring för kort men att det är samma på large ring och 1640. Nä hålen stämmer inte riktigt med small ring så det krävs lite inpassning. Kanske passar bättre med large ring men det har jag ingen koll på..