Publicerat Januari 20, 201115 yr Hustrun har en hangup på stickning, kanske skulle jag be henne sticka en sådan här. Passar bra till vinterjakt tycker jag http://www.instructables.com/id/Skeletoque-aka-the-Skeleclava/
Publicerat Januari 20, 201115 yr Hahaha! Han såg ju ärligt talat mycket löjlig ut! Blir en hel vit balaclava för mig inför nästa toppjakt.
Publicerat Januari 21, 201115 yr Författare den lämnar ju munnen fri för den som vill använda lockpipa...
Publicerat Januari 21, 201115 yr Skön idé. Men jag skulle inte fixa det breda mellan ögonhålorna när jag skjuter hagel. Jag vill ha mer öppet runt ögonen. Men som sagt, Kul idé.
Publicerat Januari 21, 201115 yr Vill bara uppmana er till att undvika Engelsons huvor.. De finns en anledning till att de kostar 49 kr Ingen större förlust men de borde marknadsföras som engångsbalaclavor
Publicerat Januari 21, 201115 yr Författare jag äter helst baclava`n ist lol jo den andra är nog lite trådig....