Publicerat Januari 21, 201115 yr Har nu gått 6 dagar utan ett nytt mästerverk.... Vad har hänt Kimmo ??
Publicerat Januari 21, 201115 yr Han sitter nog med ett nytt projekt och glömmer bort vilken dag det är Det ligger "några" timmar investerade i varje kniv! Sen är det nog också så att han har ett liv utanför knivskapandet, lite som fantomen som ibland vandrar på gatorna som Mr Walker, och han kanske är ute och skaffar lite inspiration till nya alster! Var inte oroliga, när ni minst anar det är han tebax med en ny masterpiece!
Publicerat Januari 21, 201115 yr Författare Han sitter nog med ett nytt projekt och glömmer bort vilken dag det är Det ligger "några" timmar investerade i varje kniv! Sen är det nog också så att han har ett liv utanför knivskapandet, lite som fantomen som ibland vandrar på gatorna som Mr Walker, och han kanske är ute och skaffar lite inspiration till nya alster! Var inte oroliga, när ni minst anar det är han tebax med en ny masterpiece! Eller så har dörren till verkstan gått i baklås
Publicerat Januari 21, 201115 yr Har nu gått 6 dagar utan ett nytt mästerverk.... Vad har hänt Kimmo ?? Hoppas att han håller på med slidan till min kniv...
Publicerat Januari 21, 201115 yr Bara han inte har stabbat sig själv Ja, den var dålig Visst saknar man hans mästerverk.
Publicerat Januari 21, 201115 yr Hej på er alla. Nejdå, det är lugnt. Har inte gjort några knivar då jag fått hoppa in o jobba istället hela tiden. Håller på med slidor lite grann till o från till knivar jag sålt. Under veckan som kommer kanske jag får tid att göra något, vi får se. Kära medlemmar, ni får starta knivprojekt o posta bilder här så att det inte blir för lugnt i tråden hantverk
Publicerat Januari 21, 201115 yr Kära medlemmar, ni får starta knivprojekt o posta bilder här så att det inte blir för lugnt i tråden hantverk Touché Om jag hinner så skall jag börja med en på söndag som jag har funderat på länge. Det är ett lite udda Poul Strande blad som skall få en slira i en exakt spegelbild av skaftet. Kanske inte kommer att bli den mest praktiska kniven i världen men den kommer att bli lite udda och förhoppningsvis snygg
Publicerat Januari 21, 201115 yr Författare Hej på er alla. Nejdå, det är lugnt. Har inte gjort några knivar då jag fått hoppa in o jobba istället hela tiden. Håller på med slidor lite grann till o från till knivar jag sålt. Under veckan som kommer kanske jag får tid att göra något, vi får se. Kära medlemmar, ni får starta knivprojekt o posta bilder här så att det inte blir för lugnt i tråden hantverk Skulle gärna se fler knivar här från K-E LIndblad Meier och seved med flera som kompliment till dina trevlig helg Kimmo nu när vi alla vet att verkstads dörren inte gått i baklås /Jocke
Publicerat Januari 21, 201115 yr det här är favoritstället att kolla in. Måste ju kolla om det kommit in något nytt mästerverk från de duktiga hantverkare vi har på forumet. Det kittlar i magen när man ser att det är ett nytt inlägg i "Hantverk". Ibland är det en ny skönhet som visas upp och ibland är det någon som svarar/kommenterar... Så det är lite spännande när man dyker in här för att kolla.
Publicerat Januari 21, 201115 yr Trevlig helg till er alla också där ute Wisard: Då får vi se bilder snart på projektet, kanon. Det är de annorlunda lite udda knivarna som man kommer ihåg så kör hårt o vem vet den kanske är riktigt bra som avändare också. :-)
Publicerat Januari 22, 201115 yr Jag kan nog bidra med nåt i kategorin "till salu" snart.... frun fick den där omisskänliga rynkan i pannan och sa:"Är det inte dags att du säljer de där knivarna nu..." Kanske är det dags för två av dem att få gå vidare (snyft). //Niclas
Publicerat Januari 22, 201115 yr Jag kan nog bidra med nåt i kategorin "till salu" snart.... frun fick den där omisskänliga rynkan i pannan och sa:"Är det inte dags att du säljer de där knivarna nu..." Kanske är det dags för två av dem att få gå vidare (snyft). //Niclas Vi ser fram emot att få se dom! Även om jag inte kan köpa så kan jag beundra "utsikten".
Publicerat Januari 26, 201115 yr Bilder Meier BILDER. Dina verk är härliga att se på. mvh Kimmo Hejar på dig i ditt rop på bilder!
Publicerat Januari 27, 201115 yr Tja, det tråkiga är att jag inte gjort en enda kniv på hela hösten/vintern. Ska bli ändring på det nu! Så länge får ni stå ut med att jag säljer knivarna som jag tror att ni redan sett... Tack för att ni gillar det jag gör i alla fall!